Trágya szorult a kecskekörmünk alá.

A kátyúrendszer, ami az egész 71-est szimbolizálja

2018. május 01. - Hentes Fülöp

Mindenki szívta már a fogát azon, mekkora szopó végigaraszolni a 71-es egyes szakaszain csúcsidőszakban (néha azon kívül is). Az M7-estől Akarattyáig, Fűzfőtől Tihanyig, Edericstől Keszthelyig simán belefuthatunk egy-egy nagy dugóba. De nem ez a fő oka, hogy miért kéne már egy alagutat fúrni a parttal párhuzamos forgalomnak 70 km hosszan.

Hanem a 71-es fos állapota.Vannak ezt szimbolizáló elegáns, nagymúltú kátyúk, mit kátyúk, kátyúrendszerek a főúton, emlékeink szerint egykor Szepezd volt az egyik legerősebb versenyző, de mára ott normalizálódott a helyzet. Az egyik örökös kedvencünk, valamint a hazai útfenntartás igazi jelképe egy autónyi hosszúságú, és fél autónyi szélességű darab Örvényes határában. Csodálatosan zenélnek rajta a kerekek, mivel azt az ősi trükköt alkalmazza a közútkezelő, hogy valami gagyi minőségű aszfalttal évről évre betömi a legmélyebb szakaszokat. Ettől a sekélyebb kátyúk megmaradnak, de dimbes-dombos marad az úttest.

Ha a csárdából elviteles halászlevet kértünk, ne a kocsiban együk ezen a szakaszon, mert a zsíros lé a fecskére freccsen.

A bejegyzés trackback címe:

https://balatontrash.blog.hu/api/trackback/id/tr8613883804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.