Trágya szorult a kecskekörmünk alá.

Balaton Trash

Zsánklód úgy felpofozza a gyereked, hogy te könyörögsz kegyelemért

2021. június 10. - Hentes Fülöp

Újabb darabbal jelentkezik szerkesztőségünk a Lipótmező méltó utódjából, a Balatoni értékmentés csoportból. Az egész Kamilla posztjával kezdődött, aki fölháborodott a tényen, hogy gyerekek rosszaságokat művelnek (bazzeg a mi időnkben!), és hosszasan ecsetelte, hogy dobáltak köveket és gyújtottak tüzet a Halápon. Ez a szokásos magyar házmesterkedés, nincs is vele gond, együtt kell élni vele.

De ezután jött az agresszív retardáltak mintapéldánya (első blikkre akár trollnak is tűnhet), Zsánklód, aki mindenkit helyretesz egy csicskalángossal. A belga harcos szellemét követő (bár Van Damme nem gyerekeket vert szét, hanem kungfu-fightereket) idióta így fogalmazott saját tapasztalatairól:

pár éve Visgrádon az erdőben piknikeztünk, jött iskolai osztályminta csürhe. Törtek-zúztak csak úgy. Kiosztottam 3 pofont és a tanárnak meg a kíséretet ellátó szülőnek leüvöltöttem a fejét. Lett rend. Előtte sok évvel a még működő termálfürdőben a tanárok a legfelső medencében ücsörögnek, a köcsög tanulók meg játszanak: a felső medencéből köpködik!!! a középsőben lévőket, azok meg vissza. Egyik kapott egy sallert és lebasztam a felső medencéből, a másiknak megszorongattam a nyakát és leüvöltöttem a fejét hogy mit képzel, majd a lépcsőnél kibasztam a medencéből. után még a tanárnak is leüvöltöttem a fejét, az intelligens állatja majd elsüllyedt szégyenében. A mellette ülő buszsofőr meg valami kísérő szülő csak pislogott, szólni ők se mertek. Utána még kiparancsoltam a gyógyvízből a kb 2 hónapos pelusos babás kínaiakat, majd megérkezett az úszómester és engem akart kiküldeni. Ő is mehetett az anyjába, elüvöltöttem neki mi volt az ábra, elkullogott csendben. Lehet rendet tenni, csak a megfelelő helyen kell kezdeni. A hangadót kell kiemelni és megszűnik a balhé.

A harcos nem adta fel, miután többen jelezték neki, hogy idegen gyereket nem kéne ütni:

rendet raktam mert a tanár képtelen volt rá. Nem mostani sztorik ezek, régóta kerülöm már az olyan helyeket ahol emberek milliói piknikeznek 2 méterre a kocsitól. 20 éve kijárt oda 8-10 csapat, mostanában kb 2-300 autó áll abban a völgyben. Ma azért ennél rosszabb a helyzet, a tanároknak még annyi tekintélye sincs mint 20 éve. Gondolom önt nem zavarja egy ilyen akció ha pihenni megy valahova és a nyakába ugrálnak meg egymást köpködik öntől 2 méterre a medencében. Engem zavart.

Bizonyíték, hogy mindez megtörtént:

ertekmentes.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://balatontrash.blog.hu/api/trackback/id/tr8616588046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sync 2021.06.10. 20:30:51

Az ilyenek menjenek iskolarendőrnek.
süti beállítások módosítása