Trágya szorult a kecskekörmünk alá.

Balaton Trash

Szia, uram, minden vendben?

Szóviccek egy briliáns parkolás margójára

2018. július 04. - Hentes Fülöp

Ez különösen szar szóvicc volt, de azt is írhattam volna: "Opel, sose Koper." Mindegy, nem vagyok olyan szloVÉN, hogy ilyen fos vicceket toljak, csak valahogy föl kellett vezetni, mibe botlottam Szárszón: két gyanús fazon (tuti vasútépítők, érted tolták a drugitirt egymás közt winkwink;) ) szálltak ki a hanyagul leparkolt, koperi rendszámú szlovén Hjundájból, majd otthagyták, és mentek bizniszelni a restibe (biztos inni némi Mari-Bort!). 

A parkolás egészen sokkolóan művészi lett: a parkolóhely hosszát még csak-csak, de a szélességét nem tartották be, hanyagul bszták oda a gépet a vonalra, srégen, csálén, ferdén, akár egy avantgárd fluxusesemény. Döbbenten néztem jómagam is, a szemüvegem is lecsúszott az orromról, azt is hittem, optikai csalódás. De nem, ők bevállalták, pöktek a magyar kölkökre, hisz Szlovénia uralkodik (csak kéziben nem, a gck!).

A bejegyzés trackback címe:

https://balatontrash.blog.hu/api/trackback/id/tr2914093653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása