Trágya szorult a kecskekörmünk alá.

Balaton Trash

"Te vettél kakaót? Mert én nem"

2018. június 11. - Hentes Fülöp

Hogy ez most a körülnyígott munkaerőhiány miatt van, fingom nincs, mindenesetre Tibi és Klára kitett magáért a pult mögött. Az alábbi sztorit a legfostosabb közösségi portálon találtam, a nevét nem vállaló posztoló engedélyével tolom ki, mert nem vagyok gc.

Megkezdődött a szezon a magyar tengernél

Én: Szia! Kérnék egy sajtos-tejfeles lángost és egy túrós palacs...

Eladó 1: Sajnos nincs túrónk.

Én: Látok itt olyat a listán, hogy túró rudis, akkor az sincs?

Eladó 1: Jó meglátás.

Én: Jó, semmi gond, akkor kérnék szépen egy kakaósat.

Eladó 1: Rendben.

(Eladó 2 odalép)

Eladó 2: Te vettél kakaót? Mert én nem.

Eladó 1: Elnézést, akkor nincs kakaós palacsintánk.

Én: Akkor egy nutellásat kérek.

Eladó 1: Rendben, adhatok még valamit?

Én: Szeretnénk inni egy...

Eladó 1: Inni a bárunkban kérhettek. De még nem nyitott ki sajnos.

(Megj. 1: nem a legolcsóbb helyre mentünk, a sajtos-tejfeles lángos pl. 900 HUF)
(Megj. 2: az utánunk következő kuncsaftnak kifejezetten ajánlották a túrós csuszát).

 

Nem, rosszul tippeltek, ez nem a Kistücsök, nem is a siófok meki volt. Ne is tippeljetek, krv mindegy, ez van.

A bejegyzés trackback címe:

https://balatontrash.blog.hu/api/trackback/id/tr4514041930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása