Trágya szorult a kecskekörmünk alá.

Balaton Trash

Na, már a Doktor Balatont is elveszik tőlem! Marad a Palik...

2021. február 17. - Hentes Fülöp

Eskü, a Jóisten lássa lelkem, totál rákészültem december utolsó hétvégéjének utolsó vasárnapján, hogy bekapcsoljam a Készüléket, ráhangoljam az Ördög Tökéletes Tévéjére, a TV2-re, és várjam ennek a csodának az indulását. Eskü, így volt. Aztán szokás szerint annyit piáltam, hogy elfelejtettem.

Még a létezését is elfeledtem a Doktor Balaton című pártállami remekműnek, ami ugye sorozat. Szóval most így február 17-én nem tudom megírni, mekkora trágyalé az egész, mert egy részt sem láttam még. Február 26-ig mondjuk még van rá sansz. Ugyanis azt írja a Soros csecsét szíjó Media1, hogy a 80 felvett epizódnak csak egy részét sugározták, aztán az egész projekt (mint a TV2-es saját műsorok elsöprő többsége) beleállt a földbe, mint a gerely.

Persze megy a kamukázás, hogy ez csak az első évad volt, meg a tököm. A TV2 szerint márpedig parádés volt a közönségarány meg a nézettség. A (szennyvíz)csatorna szerint még idén képernyőre bsszák a maradékot, mint új évadot. Na majd meglátjuk, addig is a sorozat helyén élvezhetjük, ahogy Palik László bespurizott merinói juhként üvöltve béget az Exatlonban. Na addig egy kis részlet, remek színészi alakításokkal!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://balatontrash.blog.hu/api/trackback/id/tr1216430734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása